Ikastetxean lantzen dugun irakur-idazketa prozesua eta beste zenbait lan eta berri interesgarri ezagutarazteko tresna.
Blog que aglutina diversas noticias y aspectos relacionados con la lectoescritura y demás aprendizajes, tal y como los trabajamos en nuestro centro.

2016/06/03

5. MAILA: TERTULIA DIALOGIKOAK

Bosgarren mailakoek "lengua eta literatura" arloan eginiko lan ederrak eta erabilitako prozedura azaldu nahi dizkigute. Txundituta gelditua gara emaitzarekin. Zorionak!


Ekintza honen barruan, hiru liburu irakurri ditugu.
·         Lili, Libertad
·         La jirafa, el Pelícano y el mono (Roald Dahl)
·         El Principito (Antoine de Saint-Exupéry)
Lehenengoa, gelan  irakurri dugu kapituluka. Irakurri ondoren ahozko  laburpena eta liburua bukatzerakoan ikasle bakoitzak  lan bat egin du.
Beste liburuak etxean irakurri dituzte. Gelan, zein kapitulu irakurri behar zuten adosten genuen, ondoren tertulian lantzeko. Liburua bukatzerakoan, ikasle bakoitzak, gehien gustatu zaion pasartea aukeratu  eta komikia bihurtu du.  Baita ere Horma-irudi bat egin dute eta hor liburuetan inspiratutako poesiak idatzi dituzte. Ikusten duzuen bezala, emaitza oso aberatsa izan da.



Durante este curso hemos leído tres libros para realizar la actividad.
·         Lili Libertad
·         La jirafa, el Pelícano y el mono (Roald Dahl)
·         El principito (Antoine de Saint-Exupéry)
El primero lo leímos por capítulos en clase, hacíamos el resumen entre todos y al terminar cada alumno y alumna hizo un trabajo sobre el libro. Con los siguientes, han ido leyendo los capítulos acordados en casa y posteriormente, en clase, entre todos los  hemos comentado. Al finalizar el libro, cada alumno y alumna han elegido una anécdota significativa del libro, y ha realizado un cómic. También han hecho un mural donde han escrito poesías inspiradas en ambos libros. Como podéis observar, el resultado es sorprendente.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina