Ikastetxean lantzen dugun irakur-idazketa prozesua eta beste zenbait lan eta berri interesgarri ezagutarazteko tresna.
Blog que aglutina diversas noticias y aspectos relacionados con la lectoescritura y demás aprendizajes, tal y como los trabajamos en nuestro centro.

2016/06/02

EUSKAL ESKOLA PUBLIKOAREN JAIA: Ekainak 5

Jada, 25. jaia dugu ate joka. Aurten Hendaian izango da ekainaren 5ean. Leku paregabea eta lagunen artean egun atsegina
 igarotzeko  aukera ezin hobea.
Animatu zaitezte!!!


“Emazu eskua” da aurtengo Euskal Eskola Publikoaren Jaiaren leloa. Lelo honen bidez irudikatu nahi dugu elkarri eskua eta elkarri Euskara emateak duen garrantzia gure hizkuntzaren etorkizunerako. Hori dela-eta Euskara Ipar eta Hegoaldeko ikasle, irakasle eta gurasoen arteko komunikazio-tresna izatea nahi dugu ekainaren 5ean Hendaian.
“Emazu eskua” da ere Iparraldeko eta Hegoaldeko ikastetxe publikoetako ikasleak harremanetan jartzea helburu duen egitasmoaren izena.

“Emazu eskua” (Dame la mano) es el lema de la Fiesta de este año. A través de él queremos reflejar lo importante que es darnos la mano y transmitirnos el Euskara para el futuro de nuestra lengua. Por ello, queremos que el Euskara sea la lengua de comunicación entre alumnos/as, profesorado y padres y madres que se acerquen a Hendaia el próximo 5 de junio. “Emazu eskua” es asimismo el nombre del proyecto que pone en contacto a alumnas y alumnos de centros públicos de los dos lados de la muga.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina