Ikastetxean lantzen dugun irakur-idazketa prozesua eta beste zenbait lan eta berri interesgarri ezagutarazteko tresna.
Blog que aglutina diversas noticias y aspectos relacionados con la lectoescritura y demás aprendizajes, tal y como los trabajamos en nuestro centro.

2016/02/22

MIKROIPUINAK - Ipuin motzak

NIRE ETXEKO ATARIA
Igande arratsalde euritsu eta aspertu batean,
leihotik begira jarri nintzen. Korrika zetorren
neska batek atentzioa deitu zidan. Ez dakit
ongi zergatik baino larrituta zegoela ematen
zuen. Nire atarian sartu zenez nora joanen ote
zen pentsatzen hasi nintzen. Bigarren pisuko
gazte zaratatsuenera agian? Edo laugarrenean
bizi den amona hiztunarenera? Ez, lau katuekin
bizi den andre bakarti eta misteriotsuaren
etxera seguraski. Hori pentsatzen ari nintzela,
bat-batean nire etxeko txirrina jo zuen. Harrituta
ateko zulotik begiratu nuen eta neska
hura nire atearen parean zegoen: neska ezezagun
bat atean, korrika etortzea… Zerbait
arraro sentitu nuen une horretan. Ez nintzen
irekitzen ausartu, beldur nintzen.
Amaia Aierdi Mariñelarena

Ipuin hau gustura irakurri baduzu, klikatu ondoko irudian.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina